- Molimo Vas da prilikom preuzimanja pošiljke u prisustvu kurira proverite svoj paket. Ne bi trebalo da preuzimate paket ukoliko na njemu ima vidljivih oštećenja (pocepani delovi i ugnječenje). U slučaju oštećenja pozovite nas telefonom na broj +38162312317 ili nam pošaljite e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na adresu info@l-tab.rs i navedete razlog zbog koga ste odbili da preuzmete paket. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.
- Ukoliko ste nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, pozovite telefonom na broj +38162312317 , ili pošaljete e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na adresu info@l-tab.rs i opišete navedene probleme. U najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije pisanim putem ili elektronskim, odgovorćemo potrošaču na izjavljenu reklamaciju i obavestićemo Vas o daljem postupanju. Rok za rešavanje reklamacije je 15 dana od trenutka prijave iste.
- Zvaničan Pravilnikom o reklamaciji potrošača za robu kupljenu putem internet prodavnice možete pronaći ovde (obrazac 6).
- Reklamacioni list možete preuzeti ovde (obrazac 7).
- U slučaju da na poručenom artiklu dodje neusaglašenosti u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača, molimo Vas da nas obavestite na adresu info@l-tab.rs
U slučaju vraćanja robe kupcu koji je predhodno robu platio kuriru tj: pouzećem, troškove vraćanja robe ne snosi L-TAB PR Milica Žepinić, već trošak pada na teret kupca.
NAPOMENA:
Potvrdom porudžbine, klikom na dugme POTVRDI, saglasni ste sa uslovima reklamacije.
U slučaju prigovora, žalbe ili bilo kakve primedbe, možete nam se uvek obratiti na email adresu: info@l-tab.rs